U tiametossam vs imidacloprid

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

Per riduce i danni causati da i parassiti d'insetti à i culturi, avemu pruduttu un gran numeru di diversi insetticidi. U meccanismu di azzione di vari insetticidi hè u listessu, allora cumu sceglemu quelli chì sò veramente adatti per i nostri culturi? Oghje parleremu di Dui insetticidi cù meccanismi simili di azzione : imidacloprid è tiametossam.

Noi, agricultori, simu assai familiari cun imidacloprid, allora u tiametossam hè una nova stella insecticida. Chì sò i so vantaghji nantu à a vechja generazione?

01. Analisi di Differenza di imidacloprid è tiametossam
Ancu se i dui meccanismi di azzione sò simili (ponu inibisce selettivamente u receptore acetilcolinesterasi di l'acidu nicotinicu di u sistema nervosu centrale, bluccendu cusì a cunduzione normale di u sistema nervosu centrale di l'insetti, causendu paralisi è morte di parassiti), u tiametossam hà 5 vantaghji principali:

Thiamethoxam hè più attivu
U metabolitu principale di tiametossam in l'insetti hè a clothianidin, chì hà una affinità più alta per i recettori di l'acetilcolina di l'insetti cà u tiametossam, dunque hà una attività insecticida più alta;
L'attività di i metaboliti idrossilati di imidacloprid hè stata ridotta.

Thiamethoxam hà una alta solubilità in acqua
A solubilità di tiametossam in acqua hè 8 volte quella di l'imidacloprid, dunque ancu in ambiente aridu, ùn influenza micca l'assorbimentu è l'utilizazione di tiametossam da u granu.
I studii anu dimustratu chì in un terrenu umitu nurmale, u tiametossamu mostra un effettu di cuntrollu simile à l'imidacloprid; ma in cundizioni di siccità, hè significativamente megliu ch'è l'imidacloprid.

Bassa resistenza à u tiametossammu
Siccomu l'imidacloprid hè nantu à u mercatu da quasi 30 anni, u sviluppu di a resistenza à l'insetti hè diventatu sempre più seriu.
Sicondu i raporti, u ventu di a mosca bruna, u pulgone di cuttuni è a zanzara larva di cipollina anu sviluppatu certa resistenza.
U risicu di resistenza incrociata trà tiametossam è imidacloprid nantu à e piantine marroni, afidi di cotone è altri parassiti hè assai bassu.

Thiamethoxam pò migliurà a resistenza di i culturi è prumove a crescita di i culturi
Thiamethoxam hà un vantaghju chì l'altri insetticidi ùn ponu micca currisponde, vale à dì, hà l'effettu di prumove e radiche è e piantine forti.
I studii anu dimostratu chì Thiamethoxam pò attivà e proteine ​​di resistenza à u stress di e piante, è à u listessu tempu pruduce auxina, citochinina, gibberellina, acidu abscisicu, perossidasa, polifenol ossidasa è fenilalanina ammonia liasa in e piante. Di conseguenza, tiametossam a sua volta rende i gambi è e radici di i culturi più robusti è aumenta a resistenza à u stress.

Thiamethoxam dura più
Thiamethoxam hà una forte attività di conduzione fogliale è proprietà sistemiche di a radice, è l'agente pò esse assorbitu rapidamente è pienu.

Quandu hè appiicatu à u terrenu o à e sementi, u tiametossam hè rapidamente assorbitu da e radiche o da e piantine appena in anda, è hè trasportatu in altu versu tutte e parti di u corpu di a pianta attraversu u xilema in u corpu di a pianta. Ferma in u corpu di a pianta per un bellu pezzu è si degrada pianu pianu. U produttu di degradazione clothianidin hà una attività insecticida più alta, cusì u tiametossam hà un effettu più duru di l'imidacloprid.


Tempu di posta: Jan-11-2021