Alta efficienza, Bassa tossicità, Fungicida à ampiu spettru-Difenoconazole

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

U Difenoconazole hè un fungicida à spettru largu à alta efficienza, sicuru, à bassa tossicità, chì pò esse assurbitu da e piante è hà un forte effettu osmoticu. Hè ancu un pruduttu caldu trà fungicidi. Distruggiendu a sintesi di u muru cellulare di i batteri, interferisce cù a crescita di i batteri. Questa medicina hà un effettu à longu andà è hà attività terapeutica è protettiva contr'à parechji funghi superiori.

641

1. Assorbimentu è cunduzione sistemica, ampiu spettru germicida

Difenoconazole hè un fungicida triazolicu. Hè un fungicida altamente efficace, sicuru, pocu tossicu è à spettru largu. Pò esse assorbitu da e piante è hà un forte effettu osmoticu. Pò esse assorbitu da e culture in 2 ore dopu l'applicazione. È hà e caratteristiche di cunduzione ascendente.

2.Safe è efficiente, sia di prevenzione sia di trattamentu

Difenoconazole hè un fungicida triazolicu. Hè un fungicida altamente efficace, sicuru, pocu tossicu è à spettru largu. Pò esse assorbitu da e piante è hà un forte effettu osmoticu. Pò esse assorbitu da e culture in 2 ore dopu l'applicazione. Hà dinò e caratteristiche di cunduzione ascendente, chì pò prutege i ghjovani fogli, fiori è frutti da i danni di e malatie.

Pò trattà parechje malatie fungose ​​cù una medicina, è hà un bon effettu di cuntrollu nantu à una varietà di malatie fungose. Pò prevene è curà efficacemente a crosta di verdura, a macchia fogliale, a muffa pulverulenta è a ruggine.

Si pò disintegrà rapidamente è disperse in acqua per furmà un sistema di dispersione à alta sospensione, chì ùn hà micca impattu di polvere è hè sicuru per l'utenti è l'ambiente. Ùn cuntene micca solventi organici è hè sicuru per e culture raccomandate.

3. Effettu di droga resistente à a pioggia, à longu andà

U medicamentu chì aderisce à a superficia di a foglia hè resistente à u lavu di pioggia, si evapora assai pocu da a foglia, è mostra attività bactericida di più durata ancu in cundizioni di alta temperatura, chì dura 3 à 4 ghjorni di più cà i bactericidi generali.

4. Bonu mischju

Spessu adupratu cù thiophanate methyl, carbendazim, propiconazole, epoxiconazole, azoxystrobin, kresoxim-methyl, pyraclostrobin, prochloraz, prochloraz sale di manganese, thiafluzamide, pirazol Alcol, hexaconazole, manganese zinc, imazalil, polyoxin, polyoxin, nucoxin thiram, metalaxyl, fludioxonil Miscelazione cù altri ingredienti battericidi.

 

 


Tempu di posta: Mar-08-2021