Regulatore di crescita vegetale DA-6

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

Dietano aminoetil esanoato (DA-6) hè un regulatore di crescita vegetale à ampiu spettru cun funzioni multiple di auxina, gibberellina è citochinina. Hè solubile in acqua è in solventi organici cum'è etanolu, chetone, cloroformu, ecc. Hè stabile in magazzinu à temperatura ambiente, stabile in condizioni neutre è acide, è a barra alcalina si decompone.

DA-6 hè un tipu di regulatore di crescita vegetale ad alta efficienza cun ampiu spettru è effettu di svolta, chì hè statu primu scupertu da i scientifichi americani à l'iniziu di l'anni 90. Pò migliurà l'attività di a perossidasa vegetale è di u nitratu reduttasi; aumentà u cuntenutu di clorofilla è accelerà u ritimu fotosinteticu; prumove a divisione è l'allungamentu di e cellule vegetali; prumove u sviluppu di e radiche, è regulanu l'equilibriu di nutrienti in u corpu.

Funzione:
1. Un regulatore di crescita vegetale ampiamente adupratu chì hè particularmente efficace quandu hè adupratu nantu à a soia, u tuberu radicale è u tuberu staminali, e piante à foglia.
Pò rende più efficace se mischiatu cù fertilizanti è bactericida.
2. Pò aumentà u cuntenutu di a nutrizione à a cultura, cum'è Proteine, Aminoacidi, Vitamine, Carotene, è Candy share
3. Migliurà a qualità di a resa, è culurisce u fruttu è fà sente una bona bocca per aumentà a merce; Fate e foglie di i fiori è di l'arburi più verdi, u fiore più culuritu, prolongate a fiorescenza è u tempu di ripruduzzione di i vegetali


Tempu di posta: Jan-11-2021