Cume aduprà Difenoconazole currettamente?

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

 

Difenoconazole hè adupratu principalmente per spruzzà nantu à l'arburi fruttivi, è spruzzà prima o in a fase iniziale di a malattia hà u megliu effettu di prevenzione è di cuntrollu.

 

★ E malatie d'agrumi sò spruzzate circa 2 volte in ognunu di u periodu di crescita di i germogli di primavera, u periodu di crescita di i germogli di l'estate, di u periodu di crescita di i frutti ghjovani è di u periodu di crescita di i germogli di autunno, chì ponu cuntrullà efficacemente l'occorrenza è u dannu di furuncule, antracnosi, malattia maculare è scab; varietà ponkan, hè necessariu spruzzà 1-2 volte à u principiu di u cambiamentu di culore di u fruttu.

★ Spruzzate una volta per e malatie di uva prima è dopu à a fioritura per prevene è cuntrullà efficacemente a varicella nera è a tosca. In l'anni passati, quandu a varicella nera hè severa, l'ortu serà spulatu di novu 10-15 ghjorni dopu à u fiore;

Quandu prevene è cuntrolla a tacca bruna è a muffa pulverulenta, cuminciate à spruzzà da u stadiu iniziale di a malatia, una volta ogni 10-15 ghjorni, è spruzza 2 ~ 3 volte in continuu;

Da quì in avanti, a spruzzatura continuerà da quandu i grani di fruttu sò cresciuti basicamente in dimensioni, una volta ogni 10 ghjorni, finu à a fine di a settimana prima di a racolta di u fruttu, per prevene è cuntrullà l'antracnosi, a putrefazione bianca, a macchia di a casa è u cancru.

★ Spruzzate a muffa in polvere di fragole è a macchia marrone da u principiu di a malattia, è spruzzate 2 ~ 3 volte una volta ogni 10 ~ 15 ghjorni.

★ Mildiu pulverulente è antracnosi sò stati spruzzati una volta prima è dopu à a fioritura, è duie volte in u prossimu periodu di fruttu (intervallu trà 10-15 ghjorni).

★ E malatie di pesca, prugna è albicocca devenu esse spruzzate da 20 à 30 ghjorni dopu a fioritura, una volta ogni 10 à 15 ghjorni, per 3 à 5 spruzzi consecutivi, chì ponu impedisce in modu efficace a scab, l'antracnosi è a perforazione fungica.

★ E malatie di Jujube sò spruzzate una volta nanzu è dopu à a fioritura per prevene efficacemente a malatia di a macchia bruna è a macchia di u fruttu;

Da a fine di ghjugnu, cuntinuvate à spruzzà, una volta ogni 10 à 15 ghjorni, è spruzzate 4 à 6 volte, chì ponu prevene è cuntrullà in modu efficace a ruggine, l'antracnosi, a malatia di l'anellu è a malatia di u puntu di u fruttu.

★ Per e malatie di a mela, spruzzate una volta nanzu è dopu à a fioritura per prevene è cuntrullà in modu efficace a ruggine, a muffa pulverulenta è a putrefazione di i fiori; dopu, cuntinuvate à spruzzà da circa 10 ghjorni dopu a fioritura, una volta ogni 10-15 ghjorni, in alternanza cù sfarenti tippi di droghe, Spray 6 à 9 volte, pò prevene è cuntrullà efficacemente a malatia di e foglie maculate, antracnosi, pedunculu, scab è tacca marrone .

★ Per e malatie di pera, spruzzate una volta prima è dopu à a fioritura per prevene efficacemente a ruggine è cuntrullà a furmazione di cunsiglii malati di stella nera. Da quì in avanti, cuminciate à spruzzà quandu a malatia di a stella nera cunsiglii malati o foglie si vedenu per a prima volta, una volta ogni 10-15 ghjorni Pò esse adupratu in alternanza cù diversi tippi d'agenti è spruzzà in continuu per 5-8 volte per prevene efficacemente a malatia di u puntu neru, è impediscenu ancu a tacca nera, l'antracnosi, a tacca anulare, a tacca bruna è u mildiu pezzu.

★ E malatie di a Melagrana sò spruzzate da u mumentu quandu u ghjovanu fruttu hè di a taglia di una noce, una volta ogni 10-15 ghjorni, spruzzendu 3 ~ 5 volte in modu cuntinuu, pò prevene è cuntrullà in modu efficace l'occorrenza di canapa, antracnosi è macchia foglia.

★ Spruzzà per a tacca di a foglia di banana è a crosta da u stadiu iniziale di a malatia o quandu u spot hè vistu per a prima volta, una volta ogni 10 à 15 ghjorni, è spruzzà da 3 à 4 volte di fila.

★ Spruzzà una volta per l'antracnosi litchi dopu a fioritura, u stadiu di u fruttu ghjovanu è u stadiu di cambiamentu di culore di u fruttu.


Tempu di posta: Mar-10-2021