Malatie nantu à i Pumati

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

In l'ultimi dui anni, a maiò parte di l'agricultori vegetali anu piantatu varietà resistenti à u virus per prevene l'apparizione di malatie da u virus di u pumadoru. Tuttavia, stu tipu di razza hà una cosa in cumunu, vale à dì, hè menu resistente à altre malatie. À u listessu tempu, quandu i vignaghjoli di solitu prevenenu e malatie di u pumadoru, prestanu attenzione solu à a prevenzione è u cuntrollu di e malatie cumune cum'è a malatia precoce, a testa tarda è a muffa grigia, ma ignoranu a prevenzione è u cuntrollu di alcune malatie chì anu menu malatie , risultendu in e malatie minori originali di i pumati. A malatia principale. A nostra sucietà introduce alcune malatie chì si verificanu nantu à i pumati à tutti, è speremu chì ognunu li possa distingue currettamente è applicà i medicinali à i sintomi.

01 Macca di foglia grisgia

1. Misuri agriculi
(1) Sceglite varietà resistenti à e malatie.
(2) Eliminate i corpi malati è disabili à tempu è brusgialli luntanu da a serra.
(3) Rilasciate puntualmente u ventu è riduce l'umidità per aumentà a resistenza di e piante.

2. Cuntrollu chimicu
Aduprate spray spray bactericidiu per prevene l'iniziu di malatie. Pudete sceglie l'idrossidu di rame, clorotalonil o mancozeb. Quandu l'umidità in u capannone hè alta in tempu di pioggia, u fumu di chlorothalonil è altri fumi ponu esse aduprati per prevene e malatie. In u stadiu iniziale di a malatia, aduprate fungicidi terapeutici è fungicidi protettivi. Pruvate aduprà ugelli di spruzzu à piccula apertura per riduce l'umidità superficiale di e foglie.

02 Malatia di u puntu grisgiu (malatia di u puntu brunu)

Metodi di Prevenzione
1. Durante è dopu a cugliera, i frutti è i corpi malati sò accuratamente rimossi, brusgiati è intarrati prufundamente per riduce a fonte di l'infezzione iniziale.
2. Eseguite a rotazione di i culturi per più di 2 anni cù i culturi non solanacei.
3. Spray chlorothalonil, benomyl, carbendazim, thiophanate methyl, etc. in u stadiu iniziale di a malatia. Ogni 7 ~ 10 ghjorni, prevene è cuntrolla 2 ~ 3 volte in continuu.

03 Spot Bright (Malattia di a Stella Bianca)

Metodi di Prevenzione

1. Cuntrollu agriculu
Sceglite e sementi senza malatie per cultivà piantini forti; applicà fertilizante plantare è aghjunghje fertilizante micru-compositu fosforu è putassiu per fà forte e piante è migliurà a resistenza à e malatie è a tolleranza à e malatie; mogliu i graneddi in suppa calda cù 50 water acqua calda per 30 minuti è poi distrugge i germogli per suminà; è micca Solanaceae Rotazione di i culturi; cultivazione à alta fruntiera, piantazione ragiunevule vicinu, poda puntuale, crescente di u ventu, drenaghju puntuale dopu a pioggia, cultivazione, ecc.

2. Cuntrollu chimicu
In u stadiu iniziale di a malatia, u chlorothalonil, mancozeb, o tiofanatu metilu pò esse adupratu cum'è medicina. Una volta ogni 7 à 10 ghjorni, cuntrollu continuu 2 à 3 volte.

04 Spot Batteriale

Metodi di Prevenzione
1. Selezzione di sementi: coglie semi da piante di sementi senza malatie, è selezziunate sementi senza malatie.
2. Trattamentu di e sementi: I sementi cummerciali impurtati devenu esse trattati bè prima di siminari. Pò esse bagnati in zuppa calda à 55 ° C per 10 minuti è poi trasferiti in acqua fredda per rinfrescalli, asciugati è germinati per a simminzioni.
3. Rotazione di i culturi: Si consiglia di mette in opera a rotazione di e culture cù altri culturi per 2 à 3 anni in campi gravemente malati per riduce a fonte di patogeni di campu.
4. Rinfurzà a gestione di u campu: aprite fossi di drenagiu per abbassà u livellu di l'acqua sotterranea, piantà ragionevolmente densu, aprite i capannoni per a ventilazione per riduce l'umidità in i capannoni, aumentà l'applicazione di fertilizzanti microcomposti di fosforu è potassiu, migliurà a resistenza à e malatie di e piante, è aduprà l'acqua pulita D'acqua.
5. Pulite u giardinu: poda è cugliera u dirittu à tempu à l'iniziu di a malatia, caccià e foglie malate è vechje, pulisce l'ortu dopu a cugliera, caccià u corpu malatu è disabile, è cacciallu fora di u campu per intarrà o brusgialu, girà u tarrenu prufundamente, prutege u tarrenu è irrigà u capannone, alta temperatura L'alta umidità pò favurisce a decomposizione è a decadenza di i tessuti residuali, riduce u tasso di sopravvivenza di i patogeni, è riduce a fonte di reinfezione.

Cuntrollu chimicu
cumincià à spruzzà à l'iniziu di a malatia, è a spruzzatura hè faciule à spruzziunà ogni 7-10 ghjorni, è u cuntrollu cuntinuu hè 2 ~ ​​3 volte. U medicamentu pò esse kasugamycin king copper, Prik liquidu solubile in acqua, 30% DT polvere bagnabile , ecc.


Tempu di posta: Jan-11-2021